mutluluk
Merhaba 40 haftalık olduk ama hala sancı felan hiç bişi yok bu durumda olan var mı
NafiyeAkko
Ben 40+2’deyim bugün nişanım geldi ama sancıların sıklaşmasını bekliyorum 🤦🏻♀️
Dilekerkan0705
Yarın 40+0 hala bişey yok beklemekten sıkıldım yoruldum yine de ikimiz de iyiyiz ya o yeter diyip bekliyoruz bakim ne olacak
arzuu3469
Haftalik kontrole gittinizmi kizlar bende 39.haftadayim