Eminedmr konuştum drla dışarıda yaptırıp getireceğim. İşin garibi tamamlayıcı sigorta ile muayene 350 nst 630 lira (Yani benim haftalardır ödediğim).. Ama eğer sgk yı seçersem muayene 565 nst 220 oluyormuş! Resmen dalga geçiyorlar. Şuan bağladılar nstye dr müşteri hakları ile görüştü muayene tamamlayıcıdan, nst yi sgkdan gösterin dedi yani 220 ye girdim suan. İşlerine gelince yapılabiliyor demekki😣