Şuan hamileyim erdem hastanesine gidiyorum daha baslamadik ultrasyona 60 tlymis diger muaneyo bıraktım ikiz olduğu için herseye iki kati fiyat dediler nst ikiz 500 tl ikiz dogum 20 bin ayda 2 kere kontrol 800 lira valla yetisemedik erdem hastanesi suanlik güzel