Parla Kızlar merhaba. İstanbul’da özel hastaneye gidip nst ücreti ne kadar ödüyorsunuz? Bizimki biraz fazla geldi bana sizlerden de öğrenebilir miyim?
zbydslck Parla kız daha neler yanlıştır o be 30 lira ödüyorum bende. Nasıl bi paradır o öyle😵💫😵💫😵💫
Kubrailkan Bursa’da 50 tl ama bir kez verdim diğerine gittiğimde ucretsizdi. Muhtemelen biri ücretli diğeri ücretsiz şeklinde gidicek 🥰
Parla SunnyG valla her gittiğimde veriyorum yarın tekrar gideceğim tekrar konuşacağım çıldırmalık bir rakam maalesef
gizeMutlu Ayss344 teşekkür ederim canım o kadar giriş için ücret veriyorum birde nts için para alıyorlar hey allahım 🤷🏻♀️
Ayss344 gizeMutlu aynen vitale de öyle canım ya muayene için ayrı birde alt kata gidip ayrı 30 TL ödüyorsun. Neyse buradaki fiyatları görünce doğum ücreti olsun her konuda vitale en ekonomik olanı galiba 🙈 sen nereye gidiyorsun canım
Parla Mikmikbuk yani her hastane politikası ayrı diyeceğim de çok uçuk fark var arada. Acıbadem hastanesini bile aradım orada sgk geçmiyor bile ona rağmen sadece 420 tl. Nereye nasıl bir veryansın etsem bilemedim🤦🏻♀️