Fdemir Kızlar 8 aylık hamileyim önceden lazere gittim pek faydasını görmedim şuan göbeğimden göremiyorum pek temizliği tüy dökücü ile yapsam zararı olur mu?
litfenama Fdemir tüy dökücü genital bölgeye hamile değilseniz bile önerilmez ki. Benim henüz görememe problemim yok ama jilet uygulamasını aynayla yapanları okudum. Sorun olursa o şekilde yaparım diye düşünüyorum ileride.
__brna__ Fdemir Valla bende 8 aylik hamileyim. Ve daha bugün agdaya gttim. Cok skur bir skntı yasamadim. Hamilelgimden öncede hamileligimde de hep gttim sükür sorun yasamadim. Bence agdayla yapmalisin daha temiz ve cikma süresi de uzun
Serpil0707 Tüy dökücü çok zararlı kimyasal olduğu için önermiyor doktorlar ya ağda yada jilet yapicaksin en iyisi jilet ağda leke yapıyormuş hamilelikte internette öyle okudum
uckedibirbebek Tüy dökücü normal insanlara bile zararlı deniyor. Ben üst tarafları aynanın karşısına geçip ağdayla aldım. Alt tarafları da altıma ayna koyarak jiletle aldım. Ağdaya cesaret edemedim.