aybe telefonla arıyorsun kadın doğumu ayrıntılı ultrason a girmek istediğini söyle zaten sıra yoktur ücretli olana girmek istiyorum dersen sana gün veriyor girmen gereken haftayı ayarlıyor o gün gidip kadın doğumdan bir kağıt alıp vezneden ücret yatırıp sıraya alıyorlar giriyorsun ücret ödeyen 6 kişi fln oluyor olman gereken saatte orda ol ki çabuk doktor alsin