Busra032 valla canım içini karartmak istemem ama ben tam 10 günü geçkin bir süredir çekiyorum ne denemedigim sprey kaldı ne papatya buharı ne nane buharı ne uçucu lavanta nane yagı tuzlu su mu dersin aklına gelemicek herşeyi denedim sonuç ne mi koca bir hiç yatak döşek yatıyorum halen panik atak krizlerine giriyorum geceleri sabaha karşı en son anneme geldim 1 haftadır burdayım yapmadıgımız bişe kalmadı tık yok yarın büyük ihtimalle kbb doktoruna gidecem