kckelf123 benim ihtiyaç listem bu şekildeydi yenidoğan takımı fazla almadım ihtiyaç dahilinde alırım diye düşünüyorum. Çoğunlukla 3,6 ve 6,9 aylık kıyafetler aldım. Umarım faydalı olur 🌸
Bebek için;
(Giyim ürünleri 3,6 Ay olacak)
Atlet/Zıbın (10 ad)
Patikli alt üst takım (5ad)
Tulum (5ad)
Penye yelek (2 ad)
Ağız mendili (15,20 ad)
İsimli hastane çıkışı
Penye battaniye (2 ad)
Çorap (7 çift )
Eldiven (5 çift)
Şapka (5 ad)
Alez (2 ad)
Nevresim takımı (2 ad)
Müslin örtü (4 ad)
Puset örtüsü
Banyo havlusu (2 ad)
Alt açma örtüsü
Beşik koruyucu
İsimli yastık
Kapı/duvar süsü
Biberon ( Chicco/ kaşık biberon )
emzik (2 ad)
Emzik saklama kabı
Emzik tutucu
Ateş ölçer
Tarak seti
Banyo seti (küvet,file,kova,maşrapa)
Banyo süngeri
Beşik
Beşik içi yatak
Bebek arabası
Burun temizleme aspiratörü
Tırnak makası
Ana kucağı
Babynest
Çekmece + bavul içi organizer
Anne / Bebek çantası
Şampuan
Islak mendil
Deterjan
Biberon deterjanı
Bebek losyonu
Pişik kremi
Bebek bezi
Anne İçin;
Göğüs pedi
Göğüs ucu kremi (lansinoh)
Süt saklama poşeti
Emzirme sütyeni
Pijama takımı önden düğmeli
Terlik
Depend
Korse (owli)