Yagmurrr_ hiç sormayın normalde 12 haftadır yürüyüşe çıkmadım ilk aylar iyi değil diye ama 2 gündür karnım o kadar şişti, o kadar rahatsız hissediyordum ki kendimi, çıkıp yürüyelim dedim de biraz dozunu kaçırdık galiba 😂 dinleniyorum geldiğimden beri 🙏 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸