Merhaba Kızlar. 24 haftalık hamileyim Yaklaşık 10 gündür kaşıntılarım başladı. Cilt doktoruna gittim ürtiker dedi. Zyrtec hap bir krem ve bir losyon verdi ama kaşıntılarım da hiç bir azalma yok.en son bir hafta önce karaciğer enzimlerime baktırdım döküntü yoktu. Elma sirkesini sulandırıp kaşıntılarıma sürüyorum,soğuk uygulama yapıyorum rahatlatıyor sonra tekrar başlıyor. Yaşayan, çözüm bulan var mı?