Bende hipotiroit hastasıyım şuan 34 haftalık hamileyim her ay dahiliye doktoruna tahlil yaptırıyorum oynamalar yğkselmeler oluyor aksatmayın sizde bi dahiliye doktoruyla görüşün ilaç takvisesiyle düzelir inşallah kullanılan ilacın bebeğe hiç bi zararı yok zaten