Kizlar ben 11.haftamdayim oruc tutmuyorum çünkü hala bulantilarim var.. bazen cok iştahlı oluyorum bazende hicbirsey yiyemiyorum mesela bugün sadece 1bardak hoşaf suyuyla duruyorum hicbir sey iştahım istemiyor ac kaldigim icind3 halsizim ve sürekli uykudagim normalmi sizce