Ben kimyasal gebelik yaşamıştım en başta pozitifti 6 gün sonra kan da düşüşle öğrendik kimyasal olduğunu o gün kanamam oldu araştırdığıma göre de ilk 2 3 gün gelen düşük kanaması devamı normal adet oluyor benim de 6 gün sürmüştü ben de onu adetim gibi düşünmüştüm. Üstünden 1 ay geçti şimdi hamileyim daha yeni 😊