Tazeanne0134 doktorum ayrıntılı ultrasona gönderdi beni , Sonra grev oldu randovu almadım ben hiç bir hastaede ,, 1 Aya yakın işte şimdi 7 sinde randovu bulabildim ama haftam geçti ,, birde endişe etme bende yaptırmadım ,birşey olmaz , sana da bebegede zararlı dediler ,, sinirlerim bozuldu