burcuo canım ben yurtdışndaym onu belirtiyimde. Orayla bura brlki farkeder. Geldim nst ye yatırdılar bileğimden kan aldılar, alttan muayene etti ve ultrasyondan baktılar. Her şey normal dedi. Buscopan mı verelim yatış mı dediler. Bende hapı istedim 1 saat yürüyp gelin dediler. Yarım saat yürüdük geldik. Kabarma ve ağrı devam ediyodu sürekli hâlada aynı doktor bana bıraktı. İğne ve serum veririz yarın iyi olursan eve çıkarsın dediler. Bende gecem hep bu kasılmayla evde geçene kadar yatıym dedim. Doktor belirsiz geledebilir dedi bunlar doğuma başlangıçmş. Eşim eşyalarmı getirmeye gitti. Burda yatıcam. Duâlarnzı eksik etmeyin.