Öğrendiğim zamandan beri burda bir çok kişinin acısını da heyecanını da tam kalbimde hissettim. Yeri geldi tavsiye aldım yeri geldi bilgimi paylaşmaya çalıştım. Ama bu sayfadan da sizlerden de öğrendiğim çok şey oldu. Yarın sabah 8 de bebişin gelmeme kararıyla sezaryen doğuma gireceğim. 39+5 lik serüvenimiz yarın bitiyor ve yepyeni bir sayfa başlıyor. Allah hepimize sağlıkla mutlulukla huzurla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Bana şans dileyin içimde heyecan korku mutluluk hüzün her şey var. ❤️🥲 tüm isteyenler de hep dualarımdasınız. İsteyen herkese allahım nasip etsin inşallah