Azizinannesi2 Esraozgen şimdi ben sürekli Aptamil aldım markette büyük boy yoktu onun için değişik olacaktı bizim için
Azizinannesi2 Demet2323 ben aylık alışveriş de alıyorum büyük boy öyle deneme ihtimalim yok bebelac Gold aldım inşallah içer 🙏
Azizinannesi2 Aselinkooo aylık alışverişe cikmasaydim öyle yapabilirdim ama ben aylık alışverişte alıyorum ve ay içinde tekrar mama almıyorum canım fikrin için teşekkür ederim ❤️
Azizinannesi2 holly öyle gaz sorunumuz çok şükür olmadı memnunumdum ama işte markette olmayınca sma evolvia Bebelac Bebelac Gold vardı Bebelac Gold aldima imdi yaptım icircem inşallah içer
Molika Azizinannesi2 evolvia kullanmıştım kızımda normalde mama içen çocuklar kilolu olurmuş biz öyle bir sıkıntı yaşamadık gaz sıkıntısı da olmadı çok şükür
Molika Azizinannesi2 aptamil sonradan biraz bozdu aptamil kullanıp memnun olanı duymadım çevremde en çok ta gaz şikayeti duyuyorum canım. Şu an ne kullanıyorsun peki
Azizinannesi2 holly o zaman aptamille Gold arasında fark yok gibi o zaman öyle anladım bende ilk defa farklı mama verdim onu da çok şükür içti 🙏