Esrax30 Varmı Almanya’dan Mayıs anneleri? Varsa , nereden katılıyorsunuz , heyecan varmı , kaç haftanız kaldı , ilk bebekleriniz mi …🙋🏽♀️🙋🏽♀️❤️
AysunUgur Esrax30 ben 1 Mayıs inşallah kuzum 🌸 umarım acele etmez gelmek için, 1 hafta önce rahatsızlandım 1 gece hastanede kaldım ortamı falan görmüş oldum ama hiç iyi olmadı, iyice stres oldum 😁
Gulcansckn Esrax30 yok canım ilk değil 4. 😬😬 maalesef güzel bir hamilelik geçirmiyorum çünkü çok arka arkaya hamile kaldım, 3 senedir hamileyim 😂😂😂 senin nasıl gidiyor ilk galiba ?
Esrax30 AysunUgur Gecmis olsun ?! Evet biraz daha sabretse güzel olur ! Ama simdiki hastaneler hele ki almanya okadar ileri ki , erken gelse bile bu aralar hersey iyi gecebilir . Cok mu Stress yaptin kendine ??
Esrax30 Gulcansckn ohhhh tebrik ederim 4 ! dile Kolay 👏🏻❤️ Büyük aile Cok güzelde Ben beceremem , benimde ikinci kuzum yolda .. bi oglum var 3,5 yasinda. Ozaman sizin cocuklarda hemen hemen hic yaş farkı yok hepsi beraber büyüyorlar , şimdi herşey stresli olabilir ama ilerde çok iyi olacaktır 😌