Merhaba hanımlar . 19 haftalık hamıleyım. Bebegın hareketlerini yavas yavas hıssetmeye basladım galıba ama ılk gebelıgım oldugu ıcın bebek hareketlerı mı ondan emın olamıyorum bagırsak hareketlerıyle karıstırılabılıyormus. Nasıl bı hıs nasıl ayırt edebılırım o hareketlerı. Tarıf edebılecek olan var mı. Ve ne yer ıcersem hareketler artar