Aselbuglem vallahi 25ten beri bende de var o ilk başlarda sadece yorulunca oluyordu dinlenince geçiyordu şimdi 31+5 im 1 haftadır hep var doktora gittim kanal kapalı çocuk inmemiş her şey normal dedi idrar testi yaptı enfeksiyon dan olabilir dedi o da temiz çıktı magnezyum kullanıyor musun dedi onu da kullanıyorum en son ağrırsa parol iç dedi 😂😂 bebek büyüdüpü için aşağı baskılıyordur haftan ilerledikçe daha çok ağrır dedi bende parolu içmek istemiyorum öyle özellikle gece uyurken dönerken filan çok şiddetli oluyor ağrısı çözüm bulan varsa bende beklim şurada 😂😂