Samo001 Kizlar 29 mart adet günümdü test yaptım çikmadı çok fazla akıntım var bazen afet oldum saniyorum bel ağrısı ve bacak ağrilari artı hamiçelik ola bilirmi😔
ogretmenHnmm Samo001 benim de bat 31 martti bir kac gün adet oluyormusum gibi hissettim hep sancim da vardi bugün pek yok ara ara giriyor sadece batma şeklinde 1 nisanda test yaptim evde negatifti hala adet olmadim bugün 4.gün bekliyorum
gizeMutlu Bende hamile kaldığımı bilmiyordum belim ağrıyordu kasıklarım adet belirtisi gibi test yaptım çıkmadı baktım en son gelmedi kan testi verdim orda öğrendim sende bir test yaptırsan fena olmaz için rahatlar en azından 🤷🏻♀️