taze-anne_ Kızlar aşırı derecede alttan ağrım var az önce wcde kahverengi adet öncesi gelen şeye benzeyen çamurumsu birşey geldi sizce doğum başlıyor olabilir mi? 37+2
Berru taze-anne_ hem doktora git canim ihmal etme benimde dün çok sancım vardı gittim 1,5 cm acilmam varmış doktor evde yat dinlen dedi yarın 37 haftalik olucam doktora git için rahat etsin Allah korusun
Tugceelanaz taze-anne_ Nişanın gelmiş canim , duşa gir ağrıların daha şiddetli olursa doktora git Su gelmeden birşey yapmıyorum normalde , hastanede çekceğne evde çek sancı :) Sağlıkla gelsin
Papatyaytt Berru nasıl bı sancı canm bende 38.haftadayim kasıklarımda oluyo ama tam olarak ne sancısı anlamadım
taze-anne_ Tugceelanaz ağrılarım hep var ayağa kalkınca canım çıkıyor sanki, bende sizinle aynı fikirdeyim evde çekmek daha mantıklı geliyor:(