Eylul1987 Butterfly__ ben fatih birol da yaptım memnun kaldım. Kendisi muayenelerde de titiz davraniyo
Butterfly__ Besteg Eylul1987 Bende meltem çavuşoğluna gidiyorum o hastanede kontrollerden memnunum ama doğumhane nasıldır oradaki hemşireler falan merak ettim inşallah rahat bir doğum geçiririz
Eylul1987 Butterfly__ ebeler gayet ilgiliydi. Görev değişimi dolayısıyla iki ebeyle denk geldim. Doktoru zaten 7 8 cm aciklik olana kadar cagirmiyolar. Sadece normal odada biraz hemşireler ilgisiz geldi bana.