Merhaba daha önce doğum yapmış tecrübeli anneler
Benim ilk gebeliğim 34 haftamdayım merak ettiğim doğumdan sonra bebek icin her ay düzenli bir şekilde hastaneye gidiliyormu yada sağlık ocağına yani gidiliyorsa neden bebek kontrolleri aşıları için falan mı ?