Pembekurdele Ezzzzgi ben nornalde beloc kullaniyordum hayla kullanmam lazim ritim bpzuklugu var ama kadin dogum doktorum bebeklerde gelisim geriligi yapar mecbur kalmadikca kullanma dedi o yüzden kullanmiyorum
ipekci_G Ezzzzgi bn kullanıyordum hamile İkende kullanabilirsin dedi doktorum kaç haftalık hamilesiniz çarpıntı mi oluyor bu yüzden mi kullanacaksiniz
Ezzzzgi Cnsgkc sorunum yok aslında sınavım var o yüzden kullanmam lazım ama hamileyim kullanmaktan korkuyorum çeyrek alsam bile yeterli oluyor işte korkuyorum 😨
Seda5885 Ezzzzgi ben panık atak hastasıyım çok ünlü bir doktor yazmıştı hamılelıkte bır kac kere içtim hamıle hastalarım kullanıyor demıstı ama yinede karar sizin.🌸
Ezzzzgi ipekci_G şuan 32 haftalık hamileyim çarpıntı için değil sınav için ellerim titremesini önlüyor zaten çeyrek kullanmam yeterli olacak işte hamile olduğumdan bebeğe zarar vermesinden korkuyorum ne kadar kullanıyorsunuz peki siz
Domatesannesi Ezzzzgi migren için kullanıyordum ama doktorum hamile olduğumu öğrenince hemen bırakmamı istedi gebelik kategorisi C zaten bu ilacın yani bebekte hasara yol açabilir
ipekci_G Ezzzzgi bn bütün kullanıyordum 4 aydan sonra bi sorun olamayacağını gerektiği zaman kullanmami söyledi