Pervinsahin 29 haftlik hamileyim..2 3 haftadir nefes darlgi cekiorum .iki gundurde neyesem sanki bogazimda kaliyo.zorlaniorum yutkunmakta. Sacma gelicek ama kalpimle yemk borusunda sanki kalio yedgi hersey batio ictgim su bile:/ afedrsnz hep bi geyirme istedgi bogazimda bsey klms gibi hepneden olabkir basina gelen varmi.hangi bölume gitmem lazim doktruma randvuma var daha tedrginim
Seymahamza Pervinsahin bunlar normal şeyler bebek yerleşmeye çalıştığı için kendine yer açıyor yürüyüş falan iyi geliyor ben de yaşadım birkaç hafta bebek tersti düzelince geçti bu sıkıntılar şükür
SaniyeBektaYazc Sıcaklardan canım bende öyleyim 28 haftalığım nefesim daralıyo zorlanıyorum soğuk suyla duş alıyorum arada su içerken yudum yudum içiyorum nefes alamicak gibi oluyorum bugün kontrolde doktor sıcaklardan hormanlardan dedi ama sen daha şiddetliysen kendi doktoruna danış tabi