Buseeeeeeeee Bu ilacı kullanan varmi aranızda kilo yapıyor kullanmak istemiyorum doktora gitmem daha 10 gün var bıraksam bisey olurmu acaba
01rebirth Buseeeeeeeee bende kullanıyorum düzenli doğumdan sonrada 6 ay kullanmam gerwkiyormuş, bebegin sağlığı herşeyden önemli kiloyu düşünmeyin bence verirsiniz sonradan
annehzl Buseeeeeeeee 6 aydır kullanıyorum kilo alımım da ekstra artış yok bırakılacak bi ilaç değil yine de tercih sizin
Gamzess1 Ben kullanıyorum canım ve doktorum doğuma kadar kullanacaksın dedi Demir ve kan ilacı kilo almamak için bırakmamalısın bence doktorunla konuş yinede
Buseeeeeeeee Gamzess1 kan ilacı kilo yapar diye biliyorum son 1 haftadır kilomda artış oldu ben hamileligimin başından beri çok dikkat ediyorum ekmek bile tüketmiyorum
Buseeeeeeeee 01rebirth eşim de öyle söylüyor ama bebeğin sağlığı tabiki önemli kilo almak istemedigimden
Egelibiri48 Bende kullanıyorum 2 aydır ama herhangi bı estradan kılo alımı yapmadı bende . Istah da acmadı . Doktor sonucta bebegın ve sizin saglıgınız ıcın vermıs . Kullanmanızı tavsıye ederim . Kilo alınır verılır .
Buseeeeeeeee SunnyG yediklerime çok dikkat ediyorum. Ekmek bile tüketmiyorum. Hamileligimin başından beri de kilomu takip ediyorum bu ilaçtan sonra artış oldu.
anneyimmm42 Bende kullanıyorum bu ilacı 15.haftada başladım bende kilo yapmadı sadece ilk zamanlarda mide bulantısı yaptı ama şimdi alıştık . Doktora sormadan bırakmayın derim . Önemli bir ilaç.
betulcatal Buseeeeeeeee kan ilacı o ilaç bir aydır bende kullanıyorum ama haftan ilerledikçe bir anda kilo almaya başlıyorsun ilk 3 ay hiç kilo almadım sonra birden aldım
poyrazinannesi1 Ben 24. haftadan beri kullanıyorum 37+5 olduk. Kilo da yapmadı kabızlık da yapmadı. Bünyeden bünyeye değişiyor mu acaba
Buseeeeeeeee poyrazinannesi1 benim bünyem kilo almaya çok müsait bir bünye yediklerime çok dikkat ediyorum belkide bu yüzden