Mltmsncn Yarın sabah 10da kısmetse yatışım yapılacak ve suni ile dogumum başlatılacak. Olmazsa sezaryene dönüş🤷♀️ Hayırlısı neyse o olsun tabi🤍 Hamileliğin böyle hızlı geçtiğine inanamıyorum. Dualarınıza talibim🙏
papatya981 Mltmsncn ayniyiz bende salı günü kontrole gidecem bakalım dogurmazsam o güne kadar doktor ne diyecek merak ediyorum