Olalala ödemin doğuma nasıl bir etkisi olabilir ki? Vajinanız şişmedigi sürece doğar. O da mümkün değil zaten.
Tuzsuz beslenin, tansiyonu takip edin, su içmeyi azaltmayin, yürüyüş yapın, ayakta sabit durmayin çok, ayaklarınızı uzatın altına minder koyun. Bende de yüksek tansiyona bağlı ödem oluyor. Tamamen geçmese de bunlar azaltıyor. Geçmiş olsun.