-zlhzynp- Hayırlı olsun 😊 Bende masa başında çalışıyorum şu anda 26.haftamdayım ilk haftalarda bende çok sıkıntı yaşadım göğüs altındaki kemiğim çok ağrırdı ama zamanla geçti o sıkıntılar ara ara yürüyebilir misin bazende geriye doğru oturmaya çalışıyordum ben