_saliha_ 33.haftadayım. Belirli zamanlarda günde bir iki bazen çok şiddetli adet sancısı gibi sancı geliyor. Bilgisi olan varmı. Ne kadar sıklıkta gelirse hastane ye gitmem gerekiyor.
Ebrsvsclk _saliha_ bazen bana da oluyor, 33.haftadayim. doktorunuza mutlaka danışın yine de. Ben sordum, düzensiz olduğu sürece normal dedi.. doğum yaklaştıkça büyüyen rahim bu ağrılara sebwp oluyor, adeta kendini doğuma hazirliyor 💞
Esmanur0 Bebek doğuma hazırlanıyor canım☺️ Aşırı şiddetli bir ağrı,sancı,su,kan yoksa doktorluk bir şey yok. Dün doktorum söyledi adet sancısı gibi olur diye. 35+4 günlüğüz bizde.
Elifbugra Bende sizin gibiyim bazen geceleri bile uykumdan uyandırıyor. Nst ye girdim şancı çıkmadı benim. Kan ve idrar tahlili yaptı onlarda temiz. Dinlen ağır iş yapma dedi bana doktor.