Gamzess1 21 haftalığım 18den beri dişim ağrıyodu bu iftarda dişimin yarısı kırıldı daha çok ağrıyacak diye çok korkuyorum çektirip kurtulmak istiyorum ama bebeğe bi zararı olur mu diye de çok korkuyorum bana akıl verin nolur
Elifyagiz18 Gamzess1 aynı durumu yaşıyorum ama dogumuma 6 hafta kaldığı için doktor son ayda herhangi bir işlem yapamam dedi 3 ve 6. Aylarda yapılıyormuş bence hem kadın doğum doktorunuzla hem de dış doktoruyla konuşup karar verin ağrıyı çekerek duruyorum gerçekten çok zor
Gamzess1 Elifyagiz18 Benim haftam iyiyken kurtulmam lazım o zaman ya sanada geçmiş olsun canım inşallah atlatırsın 6 haftayıda