ZMM8888 7 +3 haftalığım okadar üşüyorum ki evde kışın yazın hep atletle dolaşan ben kazak giyiyorum üzerine de polar sabahlik gece de uzun kollu polar pijamayla yatıyorum kombi açık ev derecesi çok iyi ama ben yine de üşüyorum ya
Pikachuuubaybi 11 haftalığız eşim kısa kolluyla dolaşıyor ben altıma üstüme polar giyip dolaşıyorum battaniye altindan çıkmıyorum resmen içim üşüyor