Gunesim76 canım bende doğum yaptım biliyorum nasıl bir durum olduğunu üstelik agrı kesici yapmayı unuttular 7 saat direkt o kesinin acısını cektim canımdan can gitti o şekilde yürümeye çalıstım kaç defa hatta kalktım beze yapmayayım diye tuvalete bile gittim o agrıyla resmen her dk içimde fırtınalar koptu agrı kesici yapılınca inan kuş gibi oldum dedim o kadar da zor değilmiş agrı kesici olunca kalktım hemen yürüdüm gazımı çıkardım daha ağırını gördüğüm yaşadığım için bu defa o kadar korkmuyorum cunku agrı kesici vurulacak direkt bu defa