Elmas94 Ben Okyanus ismini çok istiyodum, eşim başta saçmalama demişti sonra ortak kararla Duru’ya karar verdik ama yüzde yüz içime sinmedi. Şimdi bana bıraktı isim meselesini ama doğuma çok az kaldı, herşeyini Duru’lu yaptırdık. Çok kararsızım.
meltemkumsal16 Elmas94 Duru cok güzel canim icin rahat olsun 🥰♥️ bizim cinsiyet belli bile değilken ben Duru istemiştim esim istemedi bizde Kumsal koyacağız ama Duru da mükemmel 😊💕🧸
Elmas94 meltemkumsal16 ya bilmiyorum hiç kızım olursa Duru koyarım dememiştim, eşim ne desem beğenmedi açıkcası ortak karar verebildiğimiz tek isim oldu ve bu konu beni üzüyor. Kızımın ismini istediğim gibi koyamicağımı düşünmemiştim hiç. İlerde oğlum da olursa şimdiden babasının kafasındaki isim hazır ve asla benlik değil. İkisi de içime sinmicek…
meltemkumsal16 Elmas94 anlıyorum kuzum haklısın bir yandan da bende Duru için aynısını demiştim ama kızına seslenince karnını her sevdiğimde alıştım ailemiz bile Kumsal napiyor dediğinde başta bi duraksiyordum ama şimdi beni cok mutlu ediyor inşallah sende alışırsın Okyanus da farklı bir isim Atlasa benzettim erkek olsa onu düşünüyordum ama Okyanus ve duru dersen Duru yu tercih ederdim 🍀
Elmas94 meltemkumsal16 çok teşekkür ederimm, Kumsal da çok çok güzel bir isim adıyla sağlıkla doğsun, yaşasın 🌸🌸🌸
meltemkumsal16 Elmas94 teşekkür ederim kuzum Amin inşallah seninde öyle sağlıkla gelsin bence kucağına alınca o saflığını güzelliğini görünce Duru ismi daha da hoşuna gidicek eminim 🌺🥰