Ya kızlar ben 11 haftalık hamileyim doktor vitamin yazdı bebeğinde iyi olduğunu söyledi ben de bu iki gündür oruç tutuyorum karnım taş gibi olmuş dün gece bulantı ilacımı atmayı unuttum bu akşam iftarımı açtıktan sonra afedersiniz istiğfar ettim hepsini çıkardım ve hiç halim yok acaba tutmaya devam edeyim mi korkum karnımın sert olmasıdır