fulybeyaz Merhaba kızlar. 15+1 haftalığız. Sanki bugün karnımı inik hissediyorum. Korkuyorum, bir sıkıntı olabilir mi yaşayan var mı böyle
CansuDRY fulybeyaz 31 haftalık karnım 35 haftalıkki halimden daha büyüktü. Bebeğin pozisyonuna göre karın büyük veya küçük görünüyor.
SevimlimX fulybeyaz yok canım gerek yok zaten acil kanaman olursa bakıyor Ben 23 haftaligim benimde arada bı kuculugu bakıyorum bir buyuyo
Gamzess1 21 haftalığım aynı bende bi gün çok şiş bi gün çok inik bence tamamen gazla alakalı inik olduğu zaman asıl karnımız
edaliannee O dönemlerde oluyo öyle bazen bi bakıyorm karnım dümdüz bazen şişmiş hele sabahları bu çocuk nerde diyordum 😂😂😂
fulybeyaz İlk defa başıma geldi ve korkuyorum, herkes gazla alakalı diyor ama başka bir şey olsa karın inmesiyle anlaşılmaz değil mi
edaliannee Yok yok önemli olan karnının sertliği . Kahvaltıdan sonra ayakta karnına dokun sertse tamam sorun yok . Düşün benm 29 haftalık sabah bi kalkıyorm bebek hareketsiz karnım düz 😂