Kızlar 3 gün önce doktora gittiğimde kese oluşmuştu. 1.5 cm kesemiz var 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım demişti. Kese etrafında biraz kanama gördü önlem amaçlı progeston verdi. İnternette araştıyordum. 1.5 cm kesede bebeğin gözükmesi gerekiyormuş. Boş gebelik mi acaba korkusu düştü içime. Yardımcı olur musunuz ?