Seymaben Kizlar dikislerinizin oldugu yerler uyusukmu sizinde cuma gunu sezeryan oldum biraz once pedimi degisirken farkettim dikislerin oldugu yerde his yok 🤔
kadifemsii Seymaben evet o uyuşukluk hissi hiç geçmeyedebilir 1 yıl sonra da geçebilir normal bir durum .
Kamusbuglem Seymaben benım karnımda bile yok 😂😂 ıkıncı sezeryanım cok normal biraz uzun sürüyor uyusukluk gitmesi canım korkma
Seymaben Deniz2961 kadifemsii Kamusbuglem Cansugamze_ Nuurrrrrr Teşekkür ederim kizlar endiselenmistim biraz sorun var sanmıstım😅🙊 keske acisinida hissetmesek dikislerin ozaman cok hos olurdu
nurcan_26g Seymaben 3 yıl oldu ikinciyi dogurucam hala his yok orada hatta cimcikliyirum bazen ama yok😂 doktorum gayet normal diyo