Hifaa benım doktorumda aynısını yaptı ama bende guatr olduğu için guatr doktorum her ay idrar ve kan tahlılı yapıyor ve sonuçların hep güzel olduğunu söylüyor kadın Doğum doktorum gerek duymuyor sanırım idrarında koku yanma yada kasıntı olmadığı sürece gerek duyulmuyor cnm