Dragstar-07 22 W hamileyim.Cinsiyeti bebeğimin erkek,isim henüz bulamadık.Önerilerinizi bekliyorum ☺️
RabiaKaratas Benim oğlumun adi Agâh Bey tekrar erkek bebeğe hamileyim bizde hala isim bulamadik. Eşim Azad Bey istiyo ama ben hiç istemiyorum. Burda bekliyim😀