Benim ilk doğumum epidural normal doğumdu , epidurali yapmaları için belli bir açıklığa ulaşması gerekiyor o açıklığa gelene kadar sancı çekiyorsunuz sanırım 5 cm di unuttum sonrasında yapılıyor epidural , tamamen sancısız bir süreç değil malesef epiduralde olsa