MerveeD renginnnock 33 haftalıgım ben yaptırmadım doktorum gel istedgın zaman yapalım önemli dedı ama hala gtmedım yapılması gerekiyormus
Pyrz_07 renginnnock şeker testi önemliymiş sezeryan olcak olursanız dikişleriniz bile kaynamıyormuş bana öyle demişlerdi o yüzden yaptırmayı düşünüyorum benimde ilk gebeliğim
Nur-01-35 Kac dk sürüyor bu kolumda iğneyle 2 saat sağlık ocağında mi bekliyoruz arkadaşlar ya ben ne yapacam 2 saat
suleozturk ben yaptırmadım düzenli olarak açlık tokluk şekeri baktırdım 25ten sonra. stabildi ve bebeğim haftasıyla uyumlu suyu da normaldi, kilo alımım da çok fazla olmadığı için gerek duymadım.