Benimde öyle şuan 37+1 deyim şal gibi bir tur boynuna atmış dedi. Normal doğuma engel olmadığını ama doğum sırasında kordon kısa kalması halinde bebeğin doğum kanalına girmesini engelleyebiliyormuş bazen. Bi de bebeğin kilo alımı düşmüyor artmaya devam ediyorsa sorun teşkil etmiyor dedi. Doğum anında da nst falan bağlanacak zaten orada bebeğin strese girip girmediği kalp atışından falan takip edilerek uygun olduğu takdirde normal doğuma engel değil dedi benim doktorum.