Merhaba herkese. Geçen hafta sancılarım olduğunu yazmıştım. Ciğer geliştiricileri yapıp sancılarla bebeği 1 hafta daha tutmayı başardık. Bugün malesef dayanılmaz olan sancılar ve açılmayla birlikte hemen ameliyata alındım. Bebeğim 1kg400 gram doğdu. Durumu şimdilik stabil. İlk 2 günden sonra nasıl olacağı belli olacakmış. Ben ona inanıyorum. Çok güçlü❤️ Sizler de bebeğim için dua ederseniz sevinirim🤍 Şimdiden herkese teşekkürler.