Eslemim34 Çatlamalar ver kaşıntılarım başladı 26+5 haftalığım Hindistan cevizi yağını kullanan var mı çatlamasını önler mi?
Aytens Eslemim34 hindistan cevizi yağı kullanıyorum 12. Haftadan beri 32. Haftadayım henüz çatlama yaşamadım
aselkiz Eslemim34 Ben her iki hamileliğimde de hindistan cevizi yağı kullandım çatlama olmadı ama bildiğim kadarıyla catlayacağı varsa ne kullanılsa da çatlar 🤷♀️
NurperiDemirci Kubrailkan tüylenme yapar mı acaba, tuylenmeden endiselendigimden ne kullanacağımı karar veremedim henüz 😔 bebek vazelini ile nemlendiriyorum şimdilik 😒
Kubrailkan NurperiDemirci yani benim zaten o bölgede tüylerim vardı alıyorum ben oyuzden bir şey diyemicem bu konuda 🥺💕💜
Aytiii bimde salı hşndistan cevizi yagı indirimde olucak 24 tl..bakalım deneyelim bio oili kullanıyorum
MissBus Aytens bir şey sorucam. Kışın petek üstüne koyuyordum sıvılaşıyordu. Şimdi katı halde sürekli. Alıp sürerken karnımda eriyor ama sıvı haldeyken daha kolaydı. Bu aylarda nasıl uyguluyorsunuz. Katı olarak mı sıvılaştırmak için bir şey yapıyor musunuz?
Feyzaerturk Bende 13. Haftadan beri biooil ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum 17. Haftamdayım cildim çok kuruyor güzel nemlendiriyor şuanlık
Anne_N Eslemim34 ben sadece hindistan cevizi yağı sürdüm. 37+2 yim şu an birşey yok. Ama ciltle mi yağla mı alakalı bilmem. Çok sık da sürmüyor. Haftada 2 falan
MissBus Anne_N katı halde şu mevsimde nasıl sürüyorsunuz? Petekler yanıyorlen üzerine koyuyordum eriyordu.
MissBus Eslemim34 ben de önceki haftalarda ara ara kullanıyordum. Artık iyice gerildi. 23+5. Rahatlatın gerilmesin diye kullanmaya başlicam düzenli. Gerilme hissini rahatlatıyor. Kokusu falan çok güzel. Ben seviyorum memnunum. Tabi önler mi görücez.
Aytens MissBus bu mevsimde derken havalar ısındı artık daha kolay sürülüyor karnına koyduğun an eriyo ki zaten
Anne_N MissBus cilt ısısıyla eriyor. Önce avuç içime alıyorum. Ellirimi birbirine sürünce eriyor. Sonra istediğim bölgeye uyguluyorum