Merhaba tecrübeler neler bir yıl önce düşük yaptım dört haftalık ondan sonra hiç hamile kalamadım yedi aydır deniyorum ama olmuyor doktora da gittim bir sıkıntı yok eşimin de yok ama bir türlü de olmuyor bu ay şu an suyu ya da maydanoz suyu içeceğim yani aklıma başka bir şey gelmiyor ilişkiden sonra ayaklarını da kaldırıyorum gerçekten yoruldum artık çevre piskolojisi çok o yüzden evden bile çıkmak istemiyorum evin bana tecrübelierinizi anlatabilirmisiniz Adetime üç gün var bugün aşırı uykum ve yorgunluk var hayal kırıklığına uğramak istemiyorum test yapmadım ama olabilir mi de bilmiyorum streste yok ben de o kadar ilişki sırasında