Benimde 3 aydır sizin gibi göğüslerim aşırı ağrıyor geçen ay eşimin dirseği deydi diye ağladım ağrıdan.acı eşiğim gayet yüksektir ve çok şiş göğüslerim ve göğüs ucumda büyüdü bu ağrıyla beraber ben prolaktine baktıramadım henüz ama öğrenmiş oldum sayenizde ondan olabilir benim .her ay boşuna hamile sanıyorum kendimi bu göğüsten😣