Merhaba kızlar Ödem için diyetisyenin verdi detoks suları içtiniz mi. Diyetisyene gideniz oldu mu hamılelıkde. Ben 32 kılo vermıstim 5 ay sonrada hamıle kaldım hamıle kalmadan önce 4 5 kılo almıstım sonra hamıle kaldım asırı kılo aldım suan vucudum asırı ödemli şiş his ediyorum. Kendı diyetisyeme bebek yokken gıdıyordum.eğer hamilelikde diyetisyene gidip de detoks suyu tarifi olan varsa verebilir mı rica etsem.