Aayse123 https://resimyukle.io/r/zm7I4OMont Hanımlar sizdede sürekli oluyor mu karın Sertleşmesi sol yada sağ tarafım öyle Bi sertleşiyor ki acıtıyor baskı yapıyor
suscarparimm Aayse123 Ayyy 😍😍 bebek orada toplanıyor toplandığı zamanda baskı acı yaşamanız çok normal buna Braxton hicks kasılmaları deniliyor
Burcusenkoc Aayse123 37+6 dayım son 4-5 gündür çok yaşıyorum acıyor baya kasılma oluyor toplandığı taraf belli oluyor böyle yükseliyor
Bkyya Aayse123 geçmiş olsun canım aynı problemi yaşıyorum bende Bi post açmıştım Bi saat önce kadar son postumda ki yorumlara Bi bak istersen sende çoğu önemli olduğunu söylüyor
Aayse123 Burcusenkoc yok söylemedim sağlık ocağına gitmiştim gitmişken ordaki doktora sordum bebek oradadır o sertlik yapar dedi